Zajęcia fitness - dla zdrowia

Mama rusza na fitness

Zima i śnieg za oknem zapędziły mnie pod koc, wcisnęły w rękę książkę i herbatę. Ruchu jak na lekarstwo – bieganie wokół dzieci się nie liczy! Moje postanowienie noworoczne zakładające, że w końcu zrobię coś dla siebie i zadbam o własną kondycję chyba potknęło się o zaspę, przewróciło i leży… Potrzebna mi solidna motywacja – taka, która poradzi sobie z mrozem, śniegiem, zaspami i błotem pośniegowym. Taką motywacją będzie kupienie karnetu na fitness – mając w portfelu opłacone wejściówki łatwiej będzie pokonać wszelkie obiektywne i subiektywne przeciwności. Te zaspy naprawdę nie są takie duże! Trzeba się ruszyć, skoro już zapłaciłam za karnet…

Udało się! Wyrwałam się z objęć ciepłego koca, pożegnałam bohaterów ulubionej książki (obiecując, że wrócę do nich wieczorem), herbatę porzuciłam na rzecz butelki wody mineralnej. Stoję u wrót klubu fitness i kołaczę do własnej silnej woli. Dam radę!

Klubowe ABC, czyli co wybrać?

ATB / BPU – abdomen, thighs, buttocks / ćwiczenia na brzuch, pośladki, uda
ABS / BBS – abdomen, buttocks, stretching /ćwiczenia na brzuch i pośladki z elementami stretchingu
BS – Body Sculping, czyli ćwiczenia wzmacniające wszystkie partie mięśni
TBC – total body conditioning tłumaczone jako ćwiczenia modelujące całe ciało
BODY PUMP – grupowy trening siłowy, z wykorzystaniem sztangi
BODY SHAPE – ćwiczenia kształutące ciało, z wykorzystaniem: hantli, gum, obciążeń
BODY Workout – ćwiczenia wzmacniające, kształtujące i rzeźbiące wszystkie partie mięśni, podczas zajęć nie wykorzystuje się żadnych
CROSS Fitness – intensywny trening wytrzymałościowo-siłowy: podnoszenie ciężarów, ćwiczenia cardio, gimnastyka
CYCLING / INDOOR CYCLING / SPINNING – trening na rowerach
FAT Burning – ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej
FIT BALL – ćwiczenia z piłką, wzmacniające mięśni posturalne
POWER Pump – ćwiczenia wytrzymałościowo – siłowe z użyciem sztangi, kształtują sylwetkę
TAE BO – aerobik połączony z elementami wschodnich sztuk walki
TAI CHI – ćwiczenia oparte na wschodniej sztuce osiągania spokoju, równowagi i zdrowia
OFO – one for one, czyli trening personalny – indywidualne zajęcia pod okiem specjalisty

Zdecydowałam się na dawkę 3 na 7, czyli postaram się ćwiczyć 3 razy w tygodniu – to optymalne rozwiązanie.  Bardzo ważna jest kondycja psychiczna i zapał. Jestem osobą, która szybko się nudzi, dlatego właśnie będę korzystać z różnych form zajęć (z listy powyżej).

Ktoś rusza ze mną? Dzieci zostają w domach! Czas dla nas, matki!

One thought on “Mama rusza na fitness

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.