groprinosin na odporność

Groprinosin i inne sposoby na lepszą odporność dziecka

No dobrze moje drogie Mamy – czas pożegnać lato i przywitać nowy sezon. Jesień, choć bywa piękna, może być też kapryśna. To czas, kiedy bardzo łatwo o przeziębienie, infekcje górnych lub dolnych dróg oddechowych, a nawet grypę. Na zachorowanie w okresie jesiennym najbardziej narażone są dzieci w wieku przedszkolnym. Aby uchronić naszą pociechę przed infekcjami i chorobami, należy zadbać o jej odporność. Jak to zrobić? Możliwości jest wiele: odpowiednia dieta, suplementy jak np. Groprinosin dla dzieci czy hartowanie na świeżym powietrzu.

Mądra dieta to podstawa

Organizm naszego dziecka, podobnie z resztą jak nasz, do sprawnego funkcjonowania potrzebuje paliwa w postaci odpowiednio zbilansowanej diety. To właśnie dieta ma istotny wpływ na układ odpornościowy. Zadbaj droga Mamo, aby na talerzu twojej pociechy gościły świeże warzywa i owoce, jak również kasze, orzechy i nasiona, chude mięso, zdrowe tłuszcze roślinne oraz ryby. Bardzo ważne w sezonie jesienno-zimowym są kwasy omega 3, których źródłem są ryby morskie, pestki dyni i słonecznika. Nie mniej ważna jest witamina A, którą znajdziesz w mięsie, mleku, morelach i dyni. Witaminę C dostarczysz dziecku podając mu cytrusy i żurawinę. A jeśli karmisz dziecko piersią, zadbaj o własną dietę. Nie wykluczaj z niej żadnej grupy produktów, poza słodyczami, produktami przetworzonymi i kofeiną.

odporność dziecka

Groprinosin dla dzieci

Świetnym wsparciem są też wspomniane wcześniej przeze mnie suplementy. U nas w domu gości Groprinosin dla dzieci i muszę przyznać, że sprawuje się bardzo dobrze. Lek dostępny jest w wariantach: syropu, tabletek i kropli doustnych. Wszystkie formy mogą być stosowane u dzieci powyżej 1. roku życia. Groprinosin dla dzieci można podawać w celach profilaktycznych dla podniesienia odporności, a także w momencie, kiedy maluch złapie infekcję – w celu przyspieszenia leczenia.

Spacery na świeżym powietrzu

Kolejna ważna kwestia to spacery na świeżym powietrzu. Nic tak nie hartuje organizmu i tym samym nie wzmacnia odporności jak codzienna aktywność. Spaceruj z dzieckiem niezależnie od pogody, a więc także w deszcz i podczas niższych temperatur. Przebywanie poza domem w różnych warunkach atmosferycznych sprzyja bowiem rozwojowi mechanizmu termoregulacji u malucha. Należy jedynie pamiętać o tym, by nie ubierać dziecka zbyt ciepło. Przegrzanie malucha to najgorsze, co możemy zrobić. Niemowlęta ubieramy w tyle warstw, ile same mamy na sobie plus jedną dodatkową. Starsze dzieci mogą już być ubrane w tyle warstw, ile mamy na sobie my.

spacery na odporność

Zdrowy sen

I na koniec jeszcze jedna ważna kwestia w kształtowaniu odporności dziecka – sen. Zdrowy i niczym niezakłócony sen genialnie wzmacnia odporność! Aby dziecko spało spokojnie, jego pokój powinien być przewietrzony, a temperatura powietrza powinna wynosić 18-19°C.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.